Interieurarchitect Suzan Vromans

Een veranderende organisatie stelt nieuwe eisen aan je kantoor. Steeds vaker richten onze klanten hun werkomgeving na verloop van tijd opnieuw in, bijvoorbeeld omdat ze meer sfeer of juist andere functionaliteiten zoeken. Omdat zo’n vraagstuk verder gaat dan nieuw meubilair leveren en plaatsen, pakken we het grondiger aan. In samenwerking met interieurarchitect Suzan Vromans wordt eerst een ontwerp ontwikkeld. Als extra service voor onze klanten.

Suzan Vromans is gespecialiseerd in interieurs voor bedrijfsruimten, kantoren en particuliere woon- en verblijfsruimten. Juist daarom is ze regelmatig betrokken bij onze projecten. Aangezien ze kan putten uit onze grote voorraad A-merk meubilair en accessoires, zijn er weinig beperkingen. Haar uitgebreide kennis van het Alvero assortiment zorgt bovendien voor een ontwerp dat helemaal aansluit bij de wensen van onze klanten.

Suzan vertelt over een samenwerking die al zo’n vijftien jaar teruggaat. “We weten elkaar te vinden omdat onze manier van denken hetzelfde is: makkelijk en flexibel. De warmte en het persoonlijke van Alvero, dat is wat ik het allermooiste vind in de samenwerking. Het gaat niet om stoelen schuiven, het gaat om de hele beleving, de sfeer eromheen. Ik word door Alvero gebeld en andersom gebeurt het ook: laatst had ik een klant die ging verhuizen en tijdelijk meubilair zocht ter overbrugging. Dat heeft Alvero toen binnen no-time geregeld.”

Suzan Vromans

"Wat zou er anders kunnen om een werkomgeving sfeervol en toch functioneel te maken, én om het flexibel te houden? "

Suzan Vromans, interieurarchitect
Rob van Arnhem

Case

RecruitNow

meer lezen

Sfeer toevoegen

De huiselijke sfeer is iets wat steeds meer werkgevers op kantoor verlangen, zodat medewerkers er graag over de vloer komen. Dan volstaan standaard-bureaus zonder aankleding niet meer en vliegen we graag een specialist in. “Ik ken de voorraad van Alvero helemaal en als Reinier Nederhoed mij belt voor advies, weet ik precies wat ik in kan zetten en welke aanpassingen ik kan doen qua materialen. Met losse items en accessoires is het leuk en makkelijk om te variëren en een kantoor te transformeren. 

Bij een bestaand kantoor zijn er vaak veel vaste gegevens: het plafond, de vloer, de verlichting. In de werkomgeving was sfeer vaak een ondergeschoven kindje. Binnen alle vaste gegevens wil je toch nog je ding kunnen doen om het interessant te maken: wat zou er anders kunnen om het sfeervol te maken, om het flexibel te houden? Voor een recent project heb ik niet alleen extra gordijnen en tapijten in het ontwerp verwerkt, we hebben ook nog verlichting op maat ontwikkeld, samen met Ako Panel, een goede relatie van Alvero. Natuurlijk kan ik ergens een toffe lamp vandaan halen. Maar het is interessanter om te kijken hoe we dat met het team zelf kunnen realiseren.”

Suzan Vromans

"Bij kopen kies je ergens voor en dat is heel definitief, je zit eraan vast."

Snel resultaat

Meer sfeer is niet het enige voordeel. “Kopen en huren van meubilair is ongeveer 50/50. Je merkt dat je met huren heel flexibel bent als je een ruimte op een andere manier wil inzetten; dat kun je makkelijk realiseren en binnen zeer korte tijd neerzetten. Bij kopen kies je ergens voor en dat is heel definitief, je zit eraan vast. Bovendien moet je er langer op wachten.”

Een ontwerp dat werkt voor jou

De voordelen van huren combineren met een hoogwaardig ontwerp op maat? Neem contact op met Reinier. Samen brengen we je wensen in kaart en vertalen die naar een concept dat werkt voor jouw organisatie.

Reinier Nederhoed Alvero Kantoormeubelverhuur