Krijg overzicht en inzicht in meubilair
Weet je nog wat je aan meubilair hebt, waar het zich bevindt en in wat voor staat het is? Heb jij behoefte aan relevante (financiële) managementinformatie? Wil jij zo min mogelijk nieuw meubilair inkopen en zo veel mogelijk gebruik maken van meubilair wat al aanwezig is?

Rijkswaterstaat ervaart de kracht van data binnen de werkomgeving
Sinds 2019 maakt Roni Ahmad voor Rijkswaterstaat gebruik van Alvero Meubel Management (AMM). Het systeem geeft 24/7 inzicht in wat je hebt aan kantoormeubilair en wat je nodig hebt. Inmiddels zijn 64.000 meubelstukken op meer dan 200 locaties voorzien van een RFID-tag met alle relevante informatie opgenomen in het systeem. Hiermee kan Roni als makelaar circulaire kantoorinrichting daadwerkelijk vraag en aanbod bij elkaar gaan brengen. Wij laten Roni aan het woord. Waarom kiest hij voor het gebruik van een meubel management systeem en welke voordelen ervaart hij nu?
In één klap overzicht over al je meubilair?
Laat je adviseren over Alvero Meubel Management. Dan weet je wat je in huis hebt en wat je nodig hebt. We leggen graag uit hoe het werkt voor jouw organisatie.
bel +31 6 22862398

Een direct antwoord op managementvragen
Waar staat mijn meubilair en in wat voor staat is het? Wat kost het en wat gaat het kosten in de toekomst? Alvero Meubel Management geeft direct antwoord op deze vragen. Vanuit één centrale databron in de cloud. Verandert de voorraad in een ruimte, verdieping of locatie? Met één keer scannen is de administratie up-to-date en inzichtelijk voor iedereen met toegang tot het systeem. Zo weet je precies wat je hebt en benut je de meubelvoorraad maximaal.
Een optimale gebruikscyclus en maximale levensduur voor meubilair
Je wilt weten wat de samenstelling is van het meubilair dat je gebruikt, je wilt weten wat heringezet kan worden en je wilt dat het een volgend leven krijgt elders als u het niet meer nodig heeft. Meubels zijn er niet om af te schrijven, maar om te gebruiken. Als jouw organisatie ze niet meer nodig heeft, kunnen ze elders ingezet worden. Zijn ze intensief gebruikt? Alvero diepreiniging geeft ze een tweede leven. Alvero Meubel Management geeft ook inzicht in de samenstelling en materialen van het meubilair dat u gebruikt.
Trots op de vele mooie samenwerkingen
Deze bedrijven maken al gebruik van het Alvero Meubel Management.
Met meer dan 9.000 getagde meubels per maand creëert Alvero Meubel Management overzicht en inzicht voor vele organisaties.
Reviews
Klanten over Alvero Meubel Management
Met ongeveer 9.000 getagde meubels per maand staan wij niet stil. Dagelijks creëren wij voor veel facilitaire mensen meer grip en inzicht in meubelbezit en meubelonderhoud.
Alvero Meubel Management: overzicht en inzicht in je meubilair
Met meubilair wordt flink gesjouwd. Van ruimte naar ruimte of tussen afdelingen. Het staat tijdelijk in je kantoor of wordt opgeslagen omdat er minder werkplekken zijn. Zeker als je meerdere vestigingen hebt, raak je makkelijk het overzicht kwijt. Alvero Meubel Management biedt overzicht en inzicht. Met RFID-technologie brengen we al je meubilair in kaart. Ook als het niet van Alvero is. In een centrale databank staat waar het meubilair zich bevindt, in wat voor staat het is en wat de kosten ervan zijn. Op elk moment. Zo weet je snel of je genoeg in huis hebt om pieken op te vangen. Of dat een telefoontje naar Alvero nodig is.
Benieuwd naar de mogelijkheden van Alvero Meubel Management voor jouw organisatie?
Lees er alles over op onze website