Ergonomisch thuiskantoor voor alle medewerkers
Door de Corona-pandemie komen thuiskantoren vaker voor dan ooit. Steeds meer werknemers verhuizen naar hun eigen vier muren om te werken. Veel huishoudens hebben echter niet het juiste meubilair om effectief en ergonomisch thuis te kunnen werken. Hierdoor staan de facilitaire medewerkers van bedrijven of organisaties voor een complexe opdracht. Hoe voorzie ik elke werknemer van een ergonomische thuiswerkplek? Er komt een hele lijst aan taken over het coördineren van de thuiskantooruitrusting van medewerkers.
De bestelportal voor huurmeubilair voor de thuiskantoren van werknemers
Thuiswerken door met Alvero is een service die jou op dit specifieke gebied zal ondersteunen en ontlasten. Het werkt als volgt; De facilitaire medewerker maakt een voorselectie uit ons thuiswerkassortiment en kiest de producten waaruit de thuiswerker mag bestellen. Vervolgens maakt Alvero een bestelportal met de door jou geselecteerde producten. Op deze bestelportal kan iedere medewerker die recht heeft op een thuiswerkplek zijn of haar individuele thuiskantooruitrusting samenstellen. Of het nu gaat om een ergonomische bureaustoel, een in hoogte verstelbaar bureau of een set met extra accessoires zoals een monitor- of laptophouder. Alles wordt direct aan de medewerker geleverd, zelfs op korte termijn.
Geen zorgen door onze full-service aanpak; van aanvraag tot levering
Nadat de werknemer zijn of haar keuze heeft achtergelaten in de bestelportal nemen wij contact op met de werknemer en zorgt er voor dat bestellingen tijdig worden geleverd. Tegelijkertijd blijf je als werkgever altijd op de hoogte. Zo ontvang je na levering een kopie van de afleveringsbon per e-mail. Niet alleen tijdens het bestelproces, maar ook met de geleverde producten voor het thuiskantoor loopt alles op rolletjes: De Homey thuiswerkplek staat namelijk binnen 60 seconden al klaar voor gebruik. Zo neemt Alvero de volledige coördinatie over, en beschikken jouw werknemers binnen no-time over een ergonomische thuiswerkplek.
Het proces in één oogopslag
1. Deel je wensen
Eisen, aantallen, enzovoorts. Samen bedenken een oplossing die werkt voor jou.
2. Bepaal je assortiment
Geef je werknemers net zo veel keus als je wilt. Met gratis advies van ons; we kennen de ins en outs van elk meubelstuk.
3. Bekijk je thuiswerkportaal
Binnen een dag staat je portaal online. Helemaal AVG- en GDPR-proof.
4. Laat je collega’s shoppen
Inloggen, meubilair bestellen, bezorgmoment bepalen. Zo makkelijk werkt je webshop.
5. Je meubels worden geleverd
Op een moment dat thuiswerkers zelf bepalen. Ook ophalen kan op elk moment.
6. Beheer je inventaris
Je thuiswerkdashboard geeft inzicht en overzicht. Onderhoud, opslag of ophalen van meubilair regel je makkelijk zelf.
Daarom regel je thuiswerkplekken bij Alvero
Eigen bestelportal voor medewerkers
Jij bepaalt het assortiment, medewerkers kiezen uit deze selectie.
Volledige coördinatie door Alvero
Van aanvraag tot levering, wij regelen alles voor je.
Ongecompliceerde en snelle levering
Alle thuiswerkplekken worden snel en vlekkeloos aan huis geleverd.
Perfect thuiswerk meubilair
Bureaus die tot in de laatste details ontwerpen zijn voor een optimale thuiswerkervaring.
Thuiswerkplekken regelen voor jouw medewerkers?
Reinier helpt je graag met een oplossing op maat. Samen bepalen we een assortiment waar je werknemers uit kunnen kiezen. Zodat ze ook thuis een prettige en ergonomische werkplek hebben.